Rizk.rs je najnoviji priređivač online slot igara na domaćem onlajn tržištu, čija je specifičnost u odnosu na konkurenciju upravo u tome da im je to jedina delatnost, pa tako je ovaj sajt samo za ljubitelje slot igre, dok usluga kladionice ne postoji. U svojoj ponudi uključuju slot igre i uživo igre, kao i nekolicinu klasičnih stonih igara. Kao svoju prednost posebno naglašavaju Wheel of Risk mogućnost, gde se nagrade trenutno isplaćuju, a ne zahtevaju se nikakava dodatna odigravanja.

Rizk.rs je i do sada bio prisutan u regionu, pošto je imao licencu za onlajn poslovanje u Hrvatskoj, a sada je dospeo na srpsko tržište uz pomoć firme Greatodds d.o.o. iz Beograda, koja se već neko vreme bavila ovom delatnošću, ali bezuspešno – preko svog Great Odds. Sada je Rizk Srbija preuzeo njihovu licencu, koja im je izdata među poslednjima u Srbiji, početkom 2021. godine, od nadležnog Ministarstva finansija Republike Srbije.

Ostaje da se vidi kako će ovakav model biti prihvaćen u Srbiji, pošto je Rizk.rs potpuno novi i za sada još uvek nepoznati priređivač, a videćemo za koje marketinške kanale će se odlučiti kako bi pridobili korisnike.

Rizk.rs sajt

Rizk Srbija je sajt posvećen isključivo onlajn slot igrama. Tako vas početna strana Rizk.rs vodi do mogućnosti da se odmah registrujete ili prijavite, gde vam je naglašena mogućnost bonusa dobrodošlice, o čijim prednostima ćemo kasnije. Pošto nema mnogo mogućnosti, sajt ni najmanje ne odaje utisak nepreglednosti. Odmah sa leve strane naći će vam se opcije za Slot igre, u sklopu kojih su i neke drugačije slot igre sa automatizovanim dilerom, kao i za Rizk igre uživo. Takođe je na istom mestu i prečica ka promocijama koje su u ponudi, kao i ka “Insajder” informacijama, koje se tiču načina uplate i isplate, zatim uputstvo o instalaciji aplikacije, kao i neke zanimljivosti. Zatim se tu nalazi i pomenuta mogućnost Wheel of Rizk i čet podrška, koja se tako nalazi na najvidljivijem mogućem mestu, kao deo glavnog menija praktično. Ono što je takođe specifičnost u odnosu na sve druge sajtove ovakve namene jeste da se iznad glavnog menija sa leve strane nalazi i polje za prijavu i registraciju, za razliku od tipičnog mesta u gornjem desnom uglu.

Rizk.rs Kazino Igre

Rizk.rs igre

Podela tzv. Slot igara je poprilično neuređena, jer su na jednom mestu pomešane najrazličitije mogućnosti za klasifikaciju. Tako možete odabrati igre iz kategorije “Odabr Captain rizika”, “Novo”, “Jackpot”, “KUpi Bonus” i “Stone igre”. Dakle ne postoji posebna klasifikacija prema vrsti igara, niti prema temama na kojima se baziraju. Posebno jesu izdvojene igre za stolom koje se ne igraju uživo, i kojih ima kao po običaju veoma malo, u ovom slučaju 15. Nisu na jednom mestu izdvojene sve slot igre, što može biti zbunjujuće.

Na početnoj strani su izdvojene i igre prema provajderima, a svaka je ilustrovana slikom. Za svaku igru postoji i mogućnost demo verzije, odnosno probnog igranja, pa tako igrači mogu direktno ispitati koja igra im najviše odgovara za zaradu pre nego što počnu da igraju u novac. Međutim, nema naglašenih iznosa minimalnih i maksimalnih zahtevanih uloga, kao ni broja linija, što je praksa kod najboljih priređivača.

Rizk Slot igre

Rizk Srbija nudi sasvim solidan broj slot igara, sa poprilično razuđenim tematskim asortimanom istih, ali u svakom slučaju zaostaju mnogo za najboljim priređivačima na našem tržištu. Neke od igara koje možete igrati ukoliko ste registrovani u Rizk.rs su i Temple Tumble Megamix, Money Train 3, Banana Town, Iron Banxs, Book of Power, Book of RA, Fire in the Hole, Mental, Deadwood, Folsom Prison, Punk Rocker, Fruit Shop, Gonzo’s Quest, Starburst, Twin Spin, Crazy Cows, Pirate Gold, Gate of Olympus, Sugar Rush, The Dog House, Fruit Party, The Hand of Midas, Lamp of Infinity….

Svakako da je prisutan raznolik tematski spektar igara, ali bi trebalo još poraditi i na tome, a posebno na broju ponuđenih igara.

Rizk igre za stolom

U savremenom tehnološkom kontekstu razvijenih mogućnosti za onlajn igranje uživo igre za stolom bez pravog dilera su izgubile na značaju, pa ih je najčešće veoma malo. Ipak, u ponudi su na ovom mestu solidnih 15 igara, što ipak nije impresivno. U svakom slučaju, mogu poslužiti i za vežbu ili, u slučaju početnika, razumevanje pravila nekih igara, pre nego što se odluče i za igranje uživo.

Među dostupnim igrama koje nudi Rizk.rs svojim igračima su Roulette Crystal, European Roulette Pro, Roulette Advanced, European Roulette, First Person Lighting Roulette, Lux Roulette, American Blackjack, Multihand Blackjack, Blackjack Neo, First Person Blackjack, First erson Lighting Blackjack, Baccarat, Deuces Wild Multihand, First Person Dream Catcher i First Person Mega Ball.

Rizk.rs Uživo

Rizk Uživo je još uvek veoma oskudan kvantitativno, pošto nudi svega po nekoliko igara od svake vrste. Možda se čak i najviše ističu ponudom poker igara, kojih nije najviše, ali broj od 4 igre može se čak smatrati korektnim. Među njima su Super Andar Bahar, Ultimate Texas Hold’Em, Carribean Stud Poker i Three Card Poker.

Brojčano su najviše zastupljene Show i Rulet igre, ali u svakom slučaju ih nema puno.

Show igara, koje se često nazivaju i kvizovima, ima svega 10, a to su Mega Wheel, Funky Time, Sweet Bonanza Candyland, Crazy Time, Crazy Coin Flip, Dream Catcher, Lighty Dice, Extra Chilli Epic Spins, Super Andar Bahar i Boom City.

Devet rulet igara uživo koliko Rizk Srbija nudi svojim igračima može se okarakterisati kao veoma loša ponuda. Među njima su Xxxtreme Lighting Roulette, Mega Roulette, First Person Lighting Roulette, Power Up Roulette, Roulette 1 – Azure, Speed Auto Rouette, Speed Roulette 1, Immersive Roulette i Double Ball Roulette.

A šta tek reći za Blekdžek i Bakarat, za koji je izbor od svega po tri igre. Tu su Pragmatikov Blackjack Lobby, Evolušnova igra istog naziva i One Blackjack, dok su od bakarat igara u ponudi Speed Baccarat 1, Evolušnov Baccarat Lobby i Pragmatikov Baccarat Lobby.

Rizk.rs Uživo igre

Provajderi

Rizk.rs sarađuje sa svega šest provajdera igara, što je veoma malo za onlajn sajtu koji je pokrenut sa namerom ekskluzivnosti ovakve usluge, pa čak i za početak. Trenutno su tu igre sledećih provajdera: Pragmatic Play, Play N’Go, Greentube, Relax Gaming, No Limit City i Netent.

Ono što je takođe mana na sajtu Rizk Srbija jeste da ne postoji posebna klasifikaciona opcija prema provajderima, već su samo izdvojeni na početnoj strani. Na taj način je automatski onemogućeno kombinovanje pretrage igre prema provajderu i prema ostalim kriterijumima.

Rizk.rs bonusi i promocije

Rizk Srbija nema impozantnu ponudu bonusa i promocija, ali ima i neke svoje adute. Pre svega, očekivano, nudi bonus dobrodošlice, kako bi privukao igrače kao novi priređivač. Bonus dobrodošlice se ogleda u 100% povećanja početnog uloga, kao i od 100 besplatnih spinova. Kod bonusa dobrodošlice postoji minimalno ograničenje na 500 dinara uloga, a maksimalno na 10.000 dinara.

U ponudi je i sveprisutni Drop & Wins globalni turnir sa sveukupnim nagradnim fondom od 2.000.000 evra, a koji traje do marta naredne godine. Navedene su sve igre preko kojih se može uzeti učešće na ovom turniru. Ono što je međutim prednost jeste postojanje ovakvog turnira i za igre uživo, sa maksimalnim nagradnim fondom od 500.000 evra.

Tu je i specijalno dizajnirana igra za ovog priređivača od strane Pragmatic Play-a – Gates of Rizk, gde je moguće dvostruko brže doći do Wheel of Rizka, odnosno mogućnosti za besplatne i super spinove, kešbek i win-win.

Kad smo kod Wheel of Rizk-a, tu je i “X Turbo” promocija svake srede, kad će dupla brzina biti dodata odmah po prijavi.

Rizk.rs mobilna verzija i aplikacija

Rizk je odmah po ulasku na naše tržište ponudio i mogućnost adekvatnog mobilnog pristupa, pa je tako moguće koristiti usluge sa bilo kog mesta gde imate pristup internetu. Verzija za mobilne pretraživače je dobro optimizovana, pa možete igrati sve igre i koristiti usluge kao u slučaju pristupa sa desktopa, ali možete skinutu i aplikaciju, koja je dostupna za iOS i Android uređaje. Download za Rizk.rs aplikaciju u slučaju oba sistema je detaljno, korak po korak, objašnjen na sajtu. Zanimljivo je da se ovaj proces može u slučaju Android uređaja izvršiti samo preko Gugl Hroma, a za Apple preko Safarija.

Način uplate depozita i isplate dobitka

Rizk Srbija pruža definitivno najmanje mogućnosti za uplatu depozita među svim onlajn priređivačima koji posluju u Srbiji. To je moguće učiniti jedino putem platnih kartica – Master, Visa i Dina. Za svaku pritom postoji minimalni iznos od 500 dinara uloga kao uslov, dok se maksimalno može uplatiti 1.000.000 dinara. Uslov je prethodna registracija na sajtu, a potom stanje na svom nalogu možete proveravati putem virtuelne kase.

Nisu bolje mogućnsoti ni za podizanje ostvarenog dobitka. To je moguće jedino učiniti prebacivanjem sa naloga na svoj bankovni račun, a donje ograničenje je isto kao i kod uplate – 500 dinara, dok je gornje čak 10.000.000 dinara, a rok za isplatu je maksimalno 24 časa.

Korisnička podrška

I korisnička podrška je element koji je dosta ograničen u slučaju Rizk.rs, pre svega u mogućnostima za kontakt. Tu je samo čet, koji je doduše i najpogodnija solucija, i pritom je veoma sitaknut, kao deo glavnog menija. Međutim, nije bilo na odmet postaviti i kontakt mejl, viber broj, broj klasične telefonske veze ili eventualno još nekih četova, i tako pokriti različite mogućnosti, koje mogu više ili manje odgovarati korisnicima u zavisnosti od starosnih kategorija ili nekih njihovih preferencija. Čak još uvek nema ni linka ka društvenim mrežama Rizk Srbija.

Podršci znatno doprinose i kreirana pitanja koja korisnici mogu najčešće postavljati, sa dosta iscrpnim odgovorima i na različite potencijalne probleme. Baza ovakvih pitanja je pritom dosta velika.

Proces registracije

Već smo pomenuli da se proces registracije otpočinje u levom gornjem uglu sajta, iznad glavnog menija, preko opcije “Registracija“. Ovo razlikuje Rizk.rs sajt u odnosu na sve ostale ovakve namene, jer je princip da se opcije za registraciju i prijavu nalaze sa desne strane. Na prvom koraku se od vas zahteva ime, prezime, datum rođenja, pol, imejl, broj mobilnog telefona, ali i osetljivi JMBG broj. Nakon što upišete tražene podatke, možete štiklirati opciju ukoliko smatrate da ste politički izložena osoba, kao i mogućnost da budete obavešteni o najnovijim promocijama Rizk.rs putem različitih kanala komunikacije.

Zaključak

Na kraju, Rizk.rs u Srbiji donosi jedinstveno iskustvo igranja za sve ljubitelje slot igara. Iako postoji konkurencija, treba istaći da se ističu po urednosti sajta i odličnoj mobilnoj aplikaciji. Takođe, njihove ponude bonusa i promocija za igre uživo dodatno unapređuju zabavu. Ako ste zaljubljenik u slot igre, svakako vredi dati Rizk.rs šansu i isprobati sve što imaju da ponude.